Ich bin in Berlin!

Hej allesammans!
Sitter pa intercafé pa Alexenderplatz efter att ha varit runt pa en massa shoppinggallerior. Jag har inte handlat sa mycket, men det har blivit en parfym iaf. Härligt. :)

Vädret är daligt - regn, hagel, snö och blasigt. Vi försöker halla oss inomhus och det gar rätt bra.

Imorgon blir det nog Ägyptische Museum!

Kalle har varit jätteduktig och pratat massa tyska som jag inte förstar ett ord av (jo, kanske lite). Bra att ha med honom iaf. :)

Det blev ett snabbt, litet inlägg för nu ska vi vidare.
Kalle hälsar alla hemma med. Plugga inte för mycket, blir sa mycket för mig att ta igen da. ;)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jaså du är i Berlin, då är du ju inte så långt ifrån mig :) Eller, det är ju en bit fast närmare än du brukar när du är i umeå. Låter tokroligt att shoppa en hel dag, jag försökte att shoppa lite här i Lund men Lund är inte världens största shoppingstad om man säger så, så det gick inte så bra. Hälsa Kalle och ha det bäst! Kram

2008-03-28 @ 07:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback