Alaria

Har tittat på bättre begagnade kläder på internet idag. Visste inte att det fanns så mycket - så billigt - att köpa. Bättre att återvinna kläder än att slänga dem. Kunde inte bestämma mig för något, men jag hittade väl en tre-fyra stycken klänningar jag skulle kunna tänka mig. Så sälj vidare era avlagda trasor istället för att göra er av med dem så sparar vi lite på resurserna..

Gjorde även soltestet på
apoteket, och det visade sig att jag bör ha faktor 25 när jag är ute i solen. I så fall har jag varit väldigt dålig på att smörja in mig rätt. Ska försöka sköta mig bättre den här sommaren.

Är lite ensam ikväll och känner mig smått rastlös. Dåliga program på teve, en dåligt-samvete-hög med böcker på skrivbordet som jag borde läsa, och ett fullständigt tomt kylskåp. Borde egentligen bara gå och lägga mig så att det blir morgon, men är som sagt för rastlös.

Avslutar med ett tevespels-tips. Jag kan inte slita mig från Final Fantasy XII. Vackert och spännande! Det gäller att hålla sig sysselsatt när man inte vill plugga. :)



Kommentarer
Postat av: K

Har också känt mig rastlös hela kvällen. Vet inte vad det är. Kanske något med månen? Ska testa det där med att sova nu iallafall. :) Sussa sött.

2007-05-10 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback