Terminstart

Nu har terminen dragit igång igen. Vi har gått från 8-17.00 varje dag och nästan bara haft föreläsningar. Det är lätt att bli rastlös och uttråkad. Tack och lov börjar vår kliniska utplacering på måndag. Själv ska jag vara på endokrinolog-kirurgen i fyra veckor. Det blir mycket att lära sig och hålla koll på. Däremot känner jag mig inte alls speciellt orolig eller nervös inför den här terminen. Inget kan nämligen slå det faktum att jag ska hålla muntligt föredrag på anestesiologernas årsmöte.. Jämfört med det känns 30 p tenta och sit-in examination som en söndagsfika. 18 september är det iaf över. Inte lång tid kvar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till! Det kommer säkert att gå jättebra!

2009-09-15 @ 13:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback