En kväll på akuten.

Lördagkväll. För att få en ursäkt för att slippa gå på fest den här helgen (också. Det börjar bli många i rad nu) så gick jag en kvällsjour på kirurgakuten. Tyvärr har jag en inneboende förmåga till att "lugna ner" hela sjukhuset. Varje gång jag försöker gå en jour töms avdelningarna och akuten på patienter. Kanske kan användas positivt i framtiden, men just nu känns det som om jag skulle kunna ha lite nytta av att få se lite patientfall. Jag fick iaf göra en lyckad inskrivning. Små steg framåt. :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Här sitter jag ensam i England och väntar på updates men inget händer ;) Fast det är ett bra val ifs när jag tänker efter, att ta hand om din pappa. Sköt om dig, många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback