Mirror, mirror.

Tillbaka från ytlighetens mecka. Dvs Stockholm. Jag har efter många besök och 10 månaders boende i staden ännnu inte blivit förälskad. Visst har huvudstaden sin charm, och underbar shopping om man har råd, men det räcker med några dagar. Vi har i alla fall ägnat oss åt det vi tycker mest om - att gå i affärer. Mitt resultat blev fyra nya basplagg och ett par skor. Kalle fräschade upp garderoben med nya kalsonger och en kofta. Till detta bör man intaga minst två frozen yoghurt för att det ska bli riktigt bra. Gärna med björnbär och geléhallon. Så nu när jag gjort av med alla pengar jag lyckats spara från sommarjobbet är det väl bara att gå tillbaka till det vanliga studentlivet. Såg att IKSU söker extrapersonal men jag missar introduktionen så det är väl inte aktuellt. Tröstar mig själv med kräftor och snaps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback