Vinter

Håhåjaja, här pluggas det och jobbas på. Kalle har tenta på fredag så han är på skolan hela dagarna och själv försöker jag hänga med så gott det går i min egen kurs. Den har minsann tagit fart nu. Jag får blanda lever med lungor och så lite genitala och sen en eftermiddag med EKG. Gärna allting på samma gång. Men det löser sig. Det är långt kvar till tenta.
Därför ser jag nu fram emot nästa vecka då jag ska utplaceras i Sundsvall. En bra sak med att tillhöra norrlandsregionen är att man får åka hem när man ska ha praktik. Faktiskt ska jag vara på min egen hemmavårdcentral så det är väl bara någon minuts promenad på morgonen. Och på lördag blir det julbord på norra berget! Det finns nästan ingenting bättre än det.

Efter det är det London nästa...det kommer att bli underbart.

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, grankotten! Inte alls avis :P

2008-11-19 @ 22:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback