NY

Sitter i lägenheten på Upper West Side och har precis ätit middag. Idag har det regnat och det blev ingen shopping utförd. Var är alla bra butiker?! Annars så gillar jag verkligen New York. Allt är väldigt välbekant, trots att vi aldrig har varit här. Jag känner igen mig på platser som jag aldrig har varit på, kan alla program på teve, och den amerikanska engelskan är så lätt att förstå. Häftigt. Och alla är precis så amerikanska som man har trott!

Imorgon blir Museum of Natural History och lite Soho. Katarina och jag ska och fixa manikyr och hår. På kvällen har vi biljetter till Lionking så det är fullt schema.

Och om man är less på singellivet är det bara att åka hit. Måste vara extremt lätt att få en date här. Börjar förstå hur det fungerar i Sex and the City. Katarina och jag blev bjudna på ett födelsedagskalas ikväll, men tyvärr är ju hon bara 20 så hon kunde inte följa med ut.. :) Fast ibland är det ju bra att ha en ursäkt.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Va roligt det låter :) Måste också åka till usa nångång i livet, man har ju som sagt sett en del av landet via tv:n och filmer. Roligt att se det i verkligheten. Ha en fortsatt trevlig och rolig resa! Kram

2008-03-10 @ 08:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback