...

....Kan jag få  byta utbildning nu?

Kommentarer
Postat av: K

¿Que ha pasado? :(

2008-03-17 @ 21:51:04
Postat av: Ulrica

Jag är bara less! Kursen är jättetråkig och jag har börjat fundera om jag verkligen vill göra det här. Men det kanske jag vill. Börjar bli dags för studieuppehåll om en inte alltför avlägsen framtid. Men snart sommarlov! :)

2008-03-18 @ 15:55:28
Postat av: K

Lite skepsis är bara sunt. Och att ändra sig är inte hela världen. Det finns massa kul att syssla med som inte har med läkaryrket att göra. Studieuppehåll kan nog vara nyttigt och sommarlov känns mer eller mindre livsnödvändigt! Jag är också rätt less just nu...

2008-03-18 @ 19:04:41
Postat av: felicia

åh vad jobbigt det låter :( men jag tror det är ofrånkomligt att känna sådär ibland, kanske behöver man bara vänta ut det? och om inte annat håller jag med k - det är inte hela världen att ändra sig! fast jag skulle tycka att det vore synd för läkarkåren att missa en sån som du då, det känns som att du är som klippt och skuren för jobbet, i alla fall personlighetsmässigt!:) men jag hoppas det känns bättre snart, kram till dig!

2008-03-24 @ 10:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback