Bla bla bla

Tillbaka i Sundsvall och barndomshemmet. Tillbaka på samma jobb som förra året. Det är lite lättare, men lite mer ansvar. Det känns bra, även om jag mest av allt skulle vilja ha semester tillsammans med Kalle och vänner. Och det är många veckor kvar! Jag gör min sista arbetsdag den 17 augusti och den 19 augusti åker vi hem till Umeå.
För att ha något att se fram emot så köpte vi precis tågbiljetter ner till Stockholm 8-10 augusti. Erika och Felicia ska få ett besök i sina nya lägenheter.
Funderar på tjejerna från Umeå. Hur har de det i sommar? Känns konstigt att umgås så mycket under ett år och sedan ta ett totalt avbrott i några månader. Särskilt nu när jag inte vet om jag får gå i samma klass som dem i fortsättningen. Har nämligen blivit lottad till en annan grupp och det känns väl sådär lagom skoj. Jag är iaf första reserv att få byta tillbaka om det blir några avhopp.. Vill ju få vara med mina fina vänner.
Den här sommaren blev inte som väntat. Dåligt väder, lite ledigt, få kompiskvällar, ingen mer resa, extra arbete och kallt i vattnet och så extremt lite pengar! Hur tänker CSN? Jag håller på att gå under med alla dessa räkningar och hyror, och då behöver jag inte ens betala något här hemma. Tack och lov att det snart är den 25:e. Jag håller tummarna för augusti.

Kommentarer
Postat av: K

Vadå lottad till en annan klass? Ska de dela upp er? förvirrad

2008-07-16 @ 18:41:06
Postat av: Ulrica

På de kliniska terminerna så delas klassen i två halvor och läser olika kurser för att på så sätt få mer utrymme när man är ute på avdelningarna.

2008-07-17 @ 10:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback