Nutid och framtid

Det blev en tung helg den här veckan. Är nästan skönt att den snart är över.
En semla, yoga, och en god middag blir räddningen på den här dagen - och livet ska ju levas en dag i taget. Försöker långsamt lära mig det, men det är väldigt svårt för en sådan som jag. Jag lever mitt liv en månad i framtiden. Det borde i och för sig betyda att jag är i New York nu och det är ju inte helt fel.

Här är min preliminära plan för våren.
- dugga 29 feb
- NY 5-15 mars
- ~20 mars - sista minuten!
- tenta 11 april
- Svansjön, Sthlm 3 maj
- födelsedag 28 maj
- tenta och sommarlov, 5 juni
- Frigiliana 16 juni

Det känns bra. Mycket att se fram emot. Mina pengar kommer nog att ta slut efter halva tiden, men det löser sig på något sätt. Jag får tjäna pengar senare i livet istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ett fullspäckat schema denna vår ser jag :) Lycka till på duggan imorgon sen får du njuta av New York semester. Ha det bäst! Kram

2008-02-28 @ 08:02:59
Postat av: Emilie

Var alltså jag som postade förra kommentaren..

2008-02-28 @ 08:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback