She Just Hated To Spread Gossip





Hade en fantastisk weekend i Stockholm med mamma. Kändes härligt att bara få vara. Handla så mycket jag ville och äta hur många muffins som helst. Underbart. Hittade dessutom en hel del kläder som jag kan ha till vardags. Två par byxor! När händer det i vanliga fall? Kände mig nöjd och utvilad när jag kom tillbaka till Umeå och lyckades göra en superinsats i pluggandet under veckan. Tyvärr har den effekten dött av nu när jag som bäst behöver den. Vi lsäer om metabolismen just nu och har kommit till upptaget i blodet. Vi ska dessutom göra en laboration som går ut på att vi ska testa oss själva. Upplägget är valfritt. Kan gå ut på att fasta i en vecka, springa ett maraton, sluta sova eller något annat spännande.... Har inte riktigt bestämt mig än för vad jag ska göra. :)

Igår var vi på skojig inflyttningsfest hos Amanda, Lotta och Ylva. Mycket folk och goda snittar och tilltugg. Jag körde på 50-talsstilen. Måste prova allting jag kan göra med min nya frisyr!

Förbereder mig för vårt hedrande besök på fredag. Petra och Kristin är på ingående!
Nu är det dags för nybakad kladdkaka och ikväll blir det Stardust.

Kommentarer
Postat av: K

Du var otroligt vacker på 50-talet. ;)

2007-10-13 @ 16:30:51
Postat av: Petra

Vi hade också en sån lab, typ...Fick inte äta på tolv timmar. Sen så tog man ett blodprov på lab innan man drack en glukoslösning (inget jag kan rekommendera, trots sockerråtta som jag är, det var väldigt äckligt :P) och sen så tog man lite mer blodprover för att se hur glukoskurvan blev. Den var ganska kul. Inte så mkt jobb så kan rekommendera den. Ifs kan inte övermkt metabolismstudier.

2007-10-14 @ 15:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback