Mashiara

How perfect would everything be
If it wasn't filtered through me
How bright would not the sun shine
Had it not been hidden by clouds



Vissa dagar bara är. Meningslösa på något sätt. Det kändes så när jag vaknade i morse, och det känns fortfarande så. Som om jag går runt och missar massa saker hela tiden. Känns som om allting glider mig ur händerna. Gör jag det bästa av mitt liv? Skulle det inte kunna bli lite bättre? Borde jag inte förändra något? Göra något.

Och jag ska göra något. Ikväll har jag fått den stora äran att få en gratisbiljett till Winnerbäcks spelning av Amanda. Så mycket mer tur än så kan man inte ha. Ska verkligen lyssna in hans nya skiva idag så jag har lite koll på den. Jag hoppas på de gamla favoriterna. Kom änglar, Timglas och Hugger i sten. Ska bli jätteroligt att få se honom igen.

Annars saknar jag fantasy. Jag saknar världarna, karaktärerna, känslan, musiken, tankarna, idéerna, skrivandet och allra, allra mest saknar jag Alethea. Igår kom Confessor iaf. Ska hämta ut den idag och försöka att inte börja på den förrän jag åker till Prag. Kommer att bli svårt.




Kommentarer
Postat av: Emilie

Känner igen känslan..
Men låter iaf jätteskoj (och lite nostalgi) att se Winnerbäck. Var länge sen jag lyssnade på honom. Lyssna lite åt mig också :) Massa kramar

2007-11-18 @ 15:00:06
Postat av: Mamma

Har du glömt bort textenraden "How wonderful live is while your in the world" från Moulin Rouge?
Passar perfekt på dig!

2007-11-18 @ 15:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback