Inne på upploppet

Hej,
Vill bara säga tack till er som skriver kommentarer och läser här regelbundet. Känns skönt att veta att det finns folk som bryr sig om mig. :) Så tack. Ni betyder mycket för mig!

Två bra saker.

- Jag jobbar inte på midsommarafton så jag är gärna med och organiserar något med er andra som är lediga.
- Jag klarade duggan idag. Med mindre marginal är vad jag brukar ha och det kändes väl inte så bra, men jag fick åtminstone godkänt. Får lägga i ytterligare en växel så kanske det går... Usch, det känns så jobbigt! Vill bara att tentan ska vara över. Men det var iaf en bra sak att jag klarade duggan.


Fick världens finaste kort från min lillasyster idag. Kom på att jag saknar henne väldigt mycket.

Och så såg jag Pirates of the Carribean - At World´s End igår kväll. Okej, det är ingen djup, uttänkt film... men jag gillar den! Skrattade rakt ut flera gånger och det gör jag aldrig när jag ser på film. (Om det inte är Team America dvs) Det enda som är jobbigt är Keiras obefintliga skådespeleri. Hon har sin "sexig, farlig och cool- min" som går ut på att sära på läpparna och kisa med ögonen - och så gör hon det i hela filmen. (Hon är dock lite cool när hon får hålla sitt peptalk till besättningen. I vanliga fall är det bara killar som får göra det i filmer.)

Nu laddar vi för brännbollsyran här i Umeå. Det är tydligen en dödligt seriös tillställning...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du är ledig på midsommarafton :) mm, mycket plugg här med också, känns att det är dags för sommar och lite ledighet från pluggandet. Tänkte se pirates snart men jag har inte så jättehöga förhoppningar direkt, tycker inte riktigt heller om Keira som skådespelare, men hon är iaf inte värre än Angelina Jolie... :) Ha en trevlig helg och ha så roligt på brännbollsyran, lät skojigt.
Kramar!

2007-05-25 @ 12:24:39
Postat av: K

STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!
Hoppas du får en toppenfin dag. Själv ska jag roa mig med en hemtenta i textanalys. Sådär lagom skoj men det regnar iallafall ute så det finns inget soligt sommarväder som lockar... Fast många andra saker är ju också bra på att distrahera en...
Ville mest bara säga grattis! :) Vi ses snart. Ha det fint så länge. KRAM

2007-05-28 @ 13:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback