Tentan

Ja, det där gick ju inte så bra. När jag först bläddrade igenom tentan kändes det rätt bra, att jag hade koll på det mesta. Tyvärr dök det upp rätt många småfrågor som jag inte fick till, och jag klantade mig på några andra. I slutändan leder det nog till att jag inte kommer över gränsen...*suck* Om de inte hade höjt gränsen på den här tentan från 60% till 65% hade det nog gått bra, men det var väl något infall som vår kurssamordnare fick. Slutgiltiga svaret får jag om ungefär två veckor så vi får väl se om det skett något mirakel.

Försökte muntra upp mig själv på kvällen med tentafest och grillning. Gick ganska bra, men sedan skulle vi säga hejdå till alla så då blev det jobbigt igen. Känns så konstigt att vi inte ska ses på flera månader! Vi hade iaf jättefint väder, och det var många som kom. Roligt. :) Vi var borta vid Nydalasjön och det var så varmt i vattnet! Hade lätt badat om jag tänkt på att ta med mig bikinin...typiskt.  Får passa på i slutet av augusti istället att bada där.
Ska lägga upp bilder från igår kväll när jag kommer hem, så då får ni kolla igen.

Nu sitter jag och väntar på Henrik som jag ska åka med. Vi ska vara fem pers i bilen och något säger mig att det kommer att bli riktigt svårt med packningen. Hoppas jag får med mig allt iaf..  Men nu kommer jag hem och det ska bli jättekul att träffa alla igen. Ska försöka att inte tänka på tentan fram till midsommar.

Kommer att sakna alla er i Umeå. :/ Ta hand om er i sommar (och använd solkräm!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem! Javisst är det sorgligt att säga hejdå till alla, känner så själv eftersom jag inte kommer läsa några fler kurser med de flesta jag läst med i vår. Sitter också och väntar på tentaresultat, jobbigt att ha det hängande över sig, försöker att inte tänka på det. Vi måste ju ses, jag börjar jobba redan imorgon, men bara dagstid iaf. Kramar!

2007-06-10 @ 19:20:38
Postat av: felicia

hej ulrica! låter jobbigt med tentan, men hoppas att du klarade dig över gränsen ändå! är du i sundsvall nu? själv är jag hemma i hjo och är väldigt ledig (på gränsen till uttråkad). synd att vi inte hunnit ses något det senaste, hoppas det blir bättre nästa år :) ta hand om dig och njut av sommaren! roligt att du och
kalle fått lägenhet också! kram felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback