I farten

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tyvärr fungerar det inte att lägga upp bilder från den här datorn. Får fixa det sen. :/
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hej och hallå!
Inga uppdateringar och inga bilder (som jag lovade). Det kommer...snart. Måste bara ladda batterierna till kameran och så tänkte jag passa på att ta lite mer bilder på midsommarafton som ni kanske vill titta på sen. Verkar bli en jättebra fest iaf. Många som kommer och hela huset för oss själva. Några av de som kommer har jag inte träffat på ett år. Ska bli skoj. :) Hoppas att Frida kan ta sig ner från Härnösand också.

Jag jobbar. Ganska mycket iaf. Tidiga mornar, men det är faktiskt väldigt roligt. (Jag jobbar på äldreboendet Lindgården som vårdbiträde i sommar). Imorgon går jag själv för första gången, men det ska nog gå bra. Massa tårta och firande blir det också - det är ju midsommar! Bästa tiden på året. :)

5 juli åker jag upp en sväng till Umeå och inreder lite och städar ur det gamla korridorsrummet. Spännande.

Som sagt, det kommer mer sedan. Ha det bra!

(Inget svar om tentan än. :/)

Kommentarer
Postat av: felicia

ja, bilder vill jag se! :) jobbigt med de tidiga mornarna ... snart är det min tur. då börjar trappstädning 06.30-16.00. blä!!! sover så mycket och länge jag kan tills dess. hoppas ni får en skitbra midsommar, det låter som att det kan bli det :) hoppas vi hinner ses nåt i slutet av sommaren ja, kommer nog inte upp förrän i början av september dock ... men vi får se! ha det bra! kram!

Postat av: Petra

Bilder från midsommar är ett absolut krav :) Min skitkamera vet ju inte hur man gör så jag får förlita mig på andra *ler* Tack för allt i fredags, det var skoj :) Kramar

2007-06-24 @ 22:24:48
Postat av: Anonym

Hade jätte skoj i fredags, tack för en underbar midsommarafton :) Måste träffas nåt mer innan du far upp till umeå och jag ner till lund. Ska också lägga upp bilder om jag får bort alla röda ögon, just nu ser alla väldigt läskiga ut... ska höra med sanna om hon kan fixa det. Ha det så roligt i veckan! Vi ses. KRamar

2007-06-25 @ 08:45:30
Postat av: Petra

Grattis! :)

2007-07-05 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback