Halsfluss?

Mitt halsont blir bara värre och värre. Kunde inte ens äta frukost i morse, så nu börjar jag undra om det kan vara halsfluss. Har fått tag på Bafucin, men det hjälper inte så mycket. Det är lite obehagligt, och det gör mig på dåligt humör. Hoppas att det är över snart. Nu kan jag ju glömma alla hjärtans-dag pussarna som jag sett fram emot. Kanske kan krama honom lite istället..

Kom hem efter en lång lab-dag som inte gjort något för mitt humör (bara försämrat det), men då väntade två fina brev i min brevlåda så hela dagen blev bättre. Det var från farmor och Roland, och från min familj som ville önska mig glad alla hjärtans dag. Fick med pengar och ett presentkort på Zara. Kan det bli bättre? :) Tack så mycket!

Jag åker hem på torsdag, och det ska bli jätteskönt. Jag vet att jag borde vara kvar här och plugga inför ångest-tentan men det får vänta en stund. Det är ju iaf tre veckor kvar...Nu ska jag hem och vara med familjen.




Kommentarer
Postat av: Emilie Hermansson

Åh, låter jobbigt med halsen. Men låter skönt att åka hem ett tag iaf. Jag får vänta till vecka 10, men det är ju snart det också. Har jag berättat att jag faktiskt ska åka till tänndalen ändå, ska bli riktigt skoj *längtar*. Krya på dig och ha en glad alla hjärtans dag imorgon, kommer att tänka på dig massor :) Kramar

2007-02-13 @ 19:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback