En ny dag, nya chanser

Det här är mitt första inlägg på den här sidan. En helt ny blogg där jag kanske kan vara lite mer personlig. Vi får se hur det utvecklar sig.

Jag har gått in i en ny fas i livet. Det som jag funderat på hela hösten börjar äntligen, äntligen, släppa taget om mig. Jag skrev en dikt om det på haket, men vågade inte lägga ut den för allmän beskådan. Det var för avslöjande, men jag tyckte den blev bra. Kanske kan publicera den senare.

Läste mitt horoskop på Elle idag. Jag gör det för att det är roligt när det stämmer, och idag gjorde det verkligen det.


Söndag 4/2

Kafé eller något form av restaurangbesök verkar stå på din att göra-lista i dag. Du tar igen förlorad tid med dina vänner. Dagen blir gemytlig utan några avbrott som förstör stämningen.

Märkligt. Den enda som jag har planerat för dagen är en fika på Skogis tillsammans med Frida, Lotta och Amanda. Det är alltså ödesbestämt.

21 april åker jag ner på konsert i Stockholm om allt går som jag tänkt mig. Tror att Kalle och jag ska stanna till i Uppsala dagen innan och försöka hinna träffa så många vänner som möjligt. Får se om det passar med dem bara. Konserten är med Within Temptation som jag har velat se live i flera år nu. Känns väldigt roligt att jag äntligen har chansen.

149115-2


Nu ska jag ta och äta lite frukost innan fikat. Måste bli någonting mer än en jättebit morotskaka.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej! Välkommen! Kul att du hittat hit. Då får jag det lite lättare att följa dina tankegångar (förutom via MSN och i verkligheten då ;) ). Tycker absolut att du och Kalle ska stanna till i Uppsala på er resa söderut. Och då i april har ju våren kommit (I hope...) så då är Uppsala som bäst. :) Ha det fint. Vi hörs. Kram, K

2007-02-04 @ 23:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback