Oväntat besök

Mamma och pappa har varit här. Jätteroligt, och skönt att få ett avbrott i pluggvardagen. Känns bra att bara få vara och prata lite. Vi hann med lite shopping på stan (och på ICA!), ett restaurangbesök på Tapas och t o m träning på IKSU. Har fått en del födelsedagspresenter som står här på mitt rum. Får inte öppnas förrän nästa måndag...lång tid. :)

Men sedan var det tillbaka till vardagen. Jobbade lördag, och pluggade idag. Har dessutom korridorsvecka nu så jag har precis ägnat en timme åt att försöka göra något åt köket. Lite bättre blir det väl iaf...

Utanför är det sol - och regn. Fint.

Jag längtar till sommaren nu. Vill få träffa alla vänner som är långt bort. Vi ska göra så mycket roligt i sommar! Vill börja med grillkväll.. :) Känns bra att alla redan är i stan när jag kommer hem. Ska bara göra den där tentan först... Vi kollade på en gammal tenta idag. Vi kunde ungefär två frågor av 20 st. Det är inte så bra, va? Fast vi kunde nästan alla frågor på tentan från terminen efter så det gäller väl att ha tur... Annars blir det inte mycket semester i augusti.

Nej, nu ska jag ut och grilla lax och äta ostbricka. Vi ses!




Kommentarer
Postat av: Emilie Hermansson

Längtar också efter sommaren. Tycker det låter som en bra idé att ha roligt, jag är på på allt :)
Det kommer nog gå bra med din tenta, det brukar klarna på nåt mirakulöst sätt. Lycka till med pluggandet så ses vi ju faktiskt snart :)
Kramar!

2007-05-20 @ 23:11:49
Postat av: Kajsa

Såklart det kommer gå bra på tentan! Hoppas allt är bra och att vi ses nåt i sommar....jag längtar verkligen till lovet nu! Kram

2007-05-21 @ 18:49:06
Postat av: K

Det går säkert jättefint på tentan! Och sen ska vi ha en härlig sommar i Sundsvall med massa härliga händelser! Kram

2007-05-24 @ 10:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback