Tillbaka från fjällen

Nu är jag tillbaka efter några dagar i Tänndalen. Det var verkligen...underbart. Att få komma bort en liten stund, skita fullständigt i att plugga och bara få ta det lugnt och vara med varandra. Stötte märkligt nog på Anna, Peter och Erik också! Kul överraskning att de var där. Vi hann inte umgås så mycket för de skulle åka dagen efter att vi kom, men det var roligt att se dem. Får som sagt bli till påsk istället.
Jag ramlade ingenting heller (men det gjorde Kalle - två gånger. :D Han gjorde inte illa sig eftersom han så gott som stod stilla när han gjorde det..)

Har varit och fixat pass idag, lättare sagt än gjort. Bad att de skulle skicka det till Sundsvall eftersom polisstationen ligger så dåligt till här i Umeå. Kom på efteråt att jag inte hinner till Sundsvall inom öppettiderna...Så, nu blir det bara jättekrångligt. Ska ba dem att skicka upp det till Umeå igen. Tror ni de gillar mig? :)

Nu ska jag lära mig ordlistan utantill. Den på latin, eftersom det verkar vara vad som krävs för den här nya kursen jag läser..  Kul. Super.



Kommentarer
Postat av: Emilie Hermansson

Hej!
Ja, det var verkligen härligt att få komma bort ett tag. Hur gick det med jätte tentan om celler förresten? Inte långt till påsk nu heller, ska verkligen bli roligt! Ha det bäst :) Kramar

2007-03-14 @ 15:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback