hanging in there

Ja, det blir dåligt med uppdateringar under den här perioden. All tid jag får över borde automatiskt gå till att plugga. Tyvärr vill inte min hjärna automatiskt ta in mer information, vilket gör att jag inte kan utnyttja tiden som jag borde. Fast jag tror på att pauser är viktiga - och att upprätthålla ett liv trots tentor. Jag kämpar emot så gott jag kan. (Förhoppningsvis fixar jag tentan ändå..men det återstår ju att se.)
Nu har dessutom min korridor börjat bege sig hem, och det går flyttbilar utanför huset varje dag. Kalle åker hem imorgon, så snart är det bara jag och minklass som är kvar i Umeå...ungefär. Börjar kännas att andra har fått sommarlov iaf.

Världens finaste väder har vi här! Känns som att vara utomlands. Härligt härligt. :) Ikväll ska jag grilla med Kalle och dricka lite vin. (El pedrosal - gott rödvin *tips*)

Köpt resa till Gotland nu också. Vi åker dit 4 augusti och blir borta till 11:e. Tält, cykling och medeltidsveckan!

(Just det ja, vi står 2:a på en jättefin lägenhet också. Ända problemet är att det ingår ett uthyrningsrum i lägenheten, så det blir dyrt om vi inte får det uthyrt...men det borde vi ju få. Vi får se hur det blir på tisdag. )




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hejsan! :)
Vill bara önska dig lycka till på tentan! För mig gick det lite sådär =/ Ser fram emot att du kommer tillbaka till Sundsvall :)
//Din jobbarkompis ;)

2007-06-03 @ 21:54:57
Postat av: Karolina

Ohh, Gotland! Vad härligt! Det är så himla fint där! Rekommenderar Ljugarn fast kanske allra mest Sudersand (stavning?) uppe på Fårö... Helt magiskt. Solnedgång med utsikt över Visbys hustak är också galet romantiskt...ehum.. well..det VAR det iallafall!
*avundsjuk på er*
Kram!

2007-06-15 @ 12:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback