Kortfattad

För ett par dagar sedan såg jag Carl-Magnus på stan. Han hade sin NV3E-tröja på sig. Gjorde mig glad. :)

Jag har klippt mig idag. Kort och rakare lugg. Blev fint. Gjorde mig också glad.

Jag har inga pengar kvar, och det är fortfarande två långa veckor kvar att jobba. Mindre glad.


................Kan någon bjuda in mig till något? Vill inte ordna allt själv.




(Jag saknar er; Frida, Lotta och Amanda. Ska bli kul att höra allt som ni gjort under sommaren när vi ses igen till hösten. När åker ni upp?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, klippt håret, vad spännande :) Du får lägga upp en bild när det fungerar att lägga upp bilder. Vad roligt att carl-magnus fortfarande har kvar tröjan. Jag ska precis börja packa inför tågluffen, åker imorgon eftermiddag. Har inte riktigt insett det än men det ska bli skoj :) Och tack för allt du fixat nu när jag varit hemma i sundsvall, vet att det ofta blir du som får planera och organisera det mesta. Du är iaf välkommen ner till lund när du vill, hoppas du vet det. Kramar!

2007-07-19 @ 16:24:23
Postat av: Emilie

Det var alltså jag som postade den föregående kommentaren som du nog listat ut :)

2007-07-19 @ 16:25:20
Postat av: Kristin

oj, har du också klippt dig kort?:D
Jag tänkte precis skicka mass-sms om ingen vill hitta på något till veckan (jag jobbar natt-helg nu) jag e på för anything;D kram

2007-07-20 @ 16:50:48
Postat av: K

Hahaha. Vad härligt att höra att han håller uppe traditionerna och sprider NV3E:s stolta anda! Snart är sommaren över och vi har fortfarande inte setts! Jag lyckas ju jobba varenda helg typ. Nästa helg jobbar jag inte men då får vi besök av farfar och farmors ena syster men jag kanske kan smita ifrån ett tag om det händer något roligt...? ;) Förstår att du är trött på att arrangera saker, men är det fint väder kanske man bara kan träffas i nån park och fika lite eller nåt? Hoppas allt är bra. Kram!

2007-07-22 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback