Sjuk, sjuk, sjuk...

Kände av det igår kväll. Det där onda i halsen som kom smygande, men jag hade liksom hoppats att det skulle försvinna under natten. Det gjorde det inte, och nu är jag riktigt förkyld. Sådär så att det gör ont i kroppen när man måste röra på sig. Tyvärr har jag mycket att göra i skolan under de här dagarna så det är bara att gå dit ändå.

Antar att förkylningen kan bero på helgens festande. Vi hade damsittning i lördags tillsammans med nollorna(ettorna). Jag tycker det blev väldigt lyckat. God mat - och mycket mat - och bra stämning. Fast nollorna har inte riktigt lärt sig att släppa loss än. De är fortfarande rätt reserverade, men de har ju inte varit här så länge. Nu är hela nollningen avklarad iaf.
Vi gick till Club Zoo efteråt, men min tå blev skadad på något sätt så helt plötsligt blödde det massor och jag kände att det var läge att gå hem. Stannade bara till tolv eller något sådant. De andra i klassen hade roligt iaf... :)

Nu måste jag fortsätta med min morgontvätt. Jippie!

Kommentarer
Postat av: K

Krya på dig!

2007-02-12 @ 09:51:59
Postat av: Emilie Hermansson

Va jobbigt att vara förkyld. Trodde också att jag kände av lite i halsen här om dagen men det var nog inget får man hoppas. Låter som ni har roligt iaf :) Ska fortsätta med pluggandet nu. Vi hörs! Massa kramar och krya på dig

2007-02-12 @ 15:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback