Bara så du vet, så ska jag gifta mig med dig


Tidig morgon idag, en ovanlighet under den här kursen, men det gick åtminstone snabbt att räkna våra 800 celler. Rätt levande var de också (eller iaf inte apoptotiska). Vet inte om det var bra eller dåligt, men det förenklade ju iaf hela processen. Sitter och försöker skriva min labbrapport nu. Det är inte helt lätt, men det ser rätt avancerat ut. Blir lite imponerad av mig själv. :)

Jag har gjort något som var mycket roligare idag. Bakat semlor! Underbara, goda, stora semlor. Jag försöker hålla mig till regeln att bara äta dem i februari så man får njuta extra mycket nu. Har två till färdiga som står och väntar i kylskåpet. Kalle och jag ska festa på dem ikväll efter mitt BodyJam-pass. Om jag nu orkar träna, det återstår att se. Några tips på goda middagsrätter förresten?
                                                                   149115-3
Hörde av Therese igår, och hon kanske kommer upp och hälsar på mig till helgen. Jag hoppas verkligen att det blir så. Vore kul att visa henne nya rummet och ta med henne på dammiddagen som vi har på lördag.

För övrigt hade jag ett bra samtal med Helene på vägen hem. Givande och tänkvärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback