Newlysambos

Nu är vi nyinflyttade. Sambos. (Scary)
Men det går bra. Det har blivit så väldigt fint. Mamma har tapetserat om vårt kök och det känns precis som det café som jag hade tänkt mig. Det finns lite kvar att fixa men i stort är det klart. Ska bli roligt att bjuda hem folk hit.
Jag har inte riktigt kunnat vänja mig vid att bo med Kalle än, eftersom han jobbar hela mornarna (på flygplatsen) och sen har han varit borta och ordnat med nollningen.
Jag stannar nog här i Umeå till efter helgen och sen kommer jag tillbaka till Sundsvall igen. Har ju reunion med SSWB till helgen.

Har fastnat för Miss Li. Gillar även låten hon gör med Lars Winnerbäck. Visst är den fin?

-4,6 kg. Undrar hur länge det håller i sig?
Jag var tillbaka på IKSU igår. Vad jag har saknat det!

Nu ska här städas lite. Saknar mina vänner redan.

Kommentarer
Postat av: Kristin

åh vad skoj! ett riktigt kök, finns sånt?!;O Jag och petra måste styra upp en påhälsningstripp till umeå snart så man får se:) och jag ska förresten oxå hem nästa helg för pappa fyller 60;)kram

2007-08-23 @ 10:33:12
Postat av: Kalle

Det blir perfekt här =)

2007-08-24 @ 13:00:30
Postat av: K

Vad mysigt det låter! Förstår om det känns ovant men det blir nog fint. Tycker också om Lars Winnerbäcks nya singel jag... ser fram emot skivan i september. Ha det fint! kram

2007-08-25 @ 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback