Åker hem/bort

Nu är jag på väg "hem" till Sundsvall. Vad sk ajag säga hem till? Lätt förvirrande. Vår lägenhet är iaf mer hemma än vad våra studentrum någonsin var.

Anledningen till att jag åker hem är ju som sagt SSWB reunion, men också för att hinna träffa Anna, Cecilia och Kristin. (Och Petra, men hon är med i SSWB. :)) Blir nog utgång på fredag, för första gången i sommar (!).
Dessutom kommer Kalle vara rätt upptagen här, eftersom han har mottagningen av nollorna att ta hand om samtidigt som han jobbar. Lika bra att umgås lite med mamma och pappa! Saknar dem med.

Fick 3000 kr extra i lön än beräknat. Glad överraskning! Tyvärr hade jag lite mer utgifter än beräknat med, så det blev ändå inte så mycket över... Tur att jag har lagt undan pengar att köpa lite nya höstkläder för. :)

Färdig med rivstarten nu. -5,1 kg totalt. Det mesta var nog vatten för så mycket skillnad kan jag inte se. Känner mig lite lättare iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback