Söndagsvardag

Det blev 108 eller 109 p på Kalles högskoleprov. Om det var 109 p kan han ha skrivit 2.0, men det spelar egentligen ingen roll. Han kommer in här i Umeå hur som helst. Så nu blir vi läkare båda två. :)

Vi har fått en katt idag - men bara för en månad. Vi är "akuta fodervärdar" tills de hittar ett permanent hem att utplacera honom i. Men han verkar gosig och snäll, så det blir nog bra. Och egentligen är det ju bara Kalles så om jag lessnar kan jag ju alltid gå hem till mig... ;) Får bifoga en bild så småningom.

För trött för att skriva mer nu. Håll till godo så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, om ni ledsnar på kissen går det bra att stoppa den i en låda och posta hit ner. :) Glöm inte att göra andningshål åt den bara...
Kram.

2007-04-01 @ 20:19:16
Postat av: K

...det var alltså jag som ville ha den...

//Otekniska K som glömt bort sitt namn

2007-04-01 @ 20:19:52
Postat av: Emilie Hermansson

Åh, en katt. Saknar Hobbe hemma i sundsvall, men träffar ju honom igen på onsdagkväll :) Va roligt att Kalle kommer in, då kan du hjälpa honom med allt du redan avklarat. Vi ses till veckan! (väldigt roligt att kunna skriva det igen :))
Kram

2007-04-03 @ 08:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback